jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Är det inte det ena..

Kategori: Allmänt

Så är de det andra. Igår eftermiddag började ida klaga på magont. När vi kom in efter att ha lekt var magen alldeles svullen och hård på henne. Hon provade att gå på toaletten flera gånger och strax innan läggdags fick hon äntligen göra ifrån sig. Vid 00.00 vaknade hon igen. När jag gick in till henne stod hon upp i sängen och sktek:
-"Jag bajsa ont!!" Stackarn var stenhård i magen..Idag blir det att köpa katrinplommonpure till henne så att det inte ska vara besvärligt att gå på toaletten. 
Annars ska vi packa idag. Imorgon åker vi till fjällen tillsammans med mamma, pappa, Emma och Stefan. 
Ida längtar verkligen :-) När hon vaknade i morse skrek hon från hennes sovrum:
-"Vart är Stefan!" 
Nu ska jag inta lite frukost innan jag funderar på vad som ska packas och tas med imorgon. 
 
 Undra om vi får se dom här efter vägen imorgon(?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: