jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Dagen

Kategori: Allmänt

Hade Marie här på kaffe i förmiddags. Hon berättade att dom hade en insamlinga av kläder, gardiner, skor mm nere på forshallen till dom nyinflyttade på hallvägen och torget.
Samlade ihop en påse med mestadels vinterkläder (stickat) och två par skor och åkte ner med det.
Hemskt att se barnen gå utan kläder när det är kallt ute. Hoppas det kommer till användning.
Det fick bli dagens goda gärning.
Efter lunch somnade Ida och jag och Stina klädde på oss och åkte ner på ica för att köpa en blomma till grannen.
Åkte därefter och drack en kopp kaffe hos Marie. Får passa på att ses innan jul :-P
Nej nu ska jag ta och klä på mig och barnen och åka ner och ta ut pengar för att göra rätt för mig. Sedan hälsa på barnens farmor.
Får se om grannen är hemma så jag kan lämna blomman också.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: