jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Frisören

Kategori: Allmänt

Var och klippte och slinga håret igår. Eftersom färgen på mitt redan hemmafärgade hår inte ville fästa något bra fick jag komma igen senare på kvällen för ett nytt försök.
Det blev koppar och några få ljusbruna slingor. Är nöjd, men skulle så här i efterhand kunna tänka mig några fler ljusa. Får bli nästa gång :-)
Tog sammanlagt 4½ timme. Men de var det väl värt.
Nu sover Jens och barnen.
Jens har sovit mest hela tiden sedan medicinen börja verka.
Han har fått cocillana för hostan och den blir han trött av. Hoppas det ger sig snart och att han blir frisk. Länge sedan han var såhär sjuk.
 
Är det någon som ringer och ni får till svar "Annica!" har ni inte ringt fel.
Ida har liksom jag, när jag var liten, snappat upp hur mormor svarar i telefon :-) 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: