jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Gårdagen

Kategori: Allmänt

Blev inte alls som planerad. Jens låg med feber så vi fick ställa in resan. Istället tog jag med mig barnen på morgonen och åkte till mormor och morfar. Ida var ute med morfar en bra stund. Hon hjälpte honom med att fixa ström till "tältet" där traktorer med tillbehör ska stå. Dom åkte fyrhjuling, mata fåren och en massa annat roligt. Jag, Stina, moster Emma och mormor stökade på inne. På eftermiddagen, efter att morfar bjudit på mat (kina) åkte jag och Emma till Långsele för att handla och tanka bilen. När vi kom hem igen hade Ida slocknat på golvet. Klockan var bara strax efter 18.00 men hon var alldeles slut efter all lek ute och inne :-) Emma hjälpte mig att färga mitt hår och sedan satte vi oss i soffan och såg polisskolan2 tillsammans med övriga. Dagen blev helt okej även fast vi inte tog oss iväg. Ida var väldigt nöjd som fick komma till mormor och morfar och träffa allihop. Nu sover båda barnen och jag ska förbereda inför middagen snart. Vi bokade om så vi åker på fredag istället. Ska bli jätte roligt. :-) Bara Jens blir frisk nu och ingen annan blir sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: