jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Julhandla

Kategori: Allmänt

Jag vill till Sundsvall och julhandla. Köpa klappar men också utebelysning i massor! ;-) 
En gran vill jag också ha. Som ska stå ute. Pappa skulle säga till mig när han skulle ut så att jag kunde åka med. 
Men gjorde han det, nej det gjorde han inte. 
Men får se om han måste iväg ut en gång till. Mamma såg inte sådär jätte positiv ut när hon såg den. 
"Vart har du varit och stulit den där vägruskan då?"  
Får se hur Jens känner sig till veckan och om han orkar åka till Sundsvall. 
 
Ska ta och väcka Ida nu. Hon skulle inte ha sovit idag eftersom hon inte somnade förens vid strax före 22.00 igår och därmed vaknade 09.00 idag. Men hon somnade nu för ca 30minuter sedan. 
Men hon hinner nog bli trött tills det att hon ska sova ikväll. Vi ska nämligen till mormor och morfar och hämta en halv älgkalv. Och där busas det en hel del. :-) 
 
Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: