jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

2012-11-18

Kategori: Allmänt

Barnen sover, Jens gick ut i garaget och jag ligger i sängen och slötittar på tv. Ska snart gå ut i köket och städa fram diskbänken. Är skönt att ha sånt gjort och slippa vakna upp och börja städa. Ska ringa förskolan i morgon och höra hur läget är. Det ryktas om magsjuka :-S Kan tyckas fånigt att hålla barnen hemma från dagis för att dom kan bli smittade. Men när vi har varit sjuka mest hela oktober-november orkar jag inget mer. Jag är ju ändå hemma med Stina. Och sedan är magsjuka det värsta jag vet. Ida hade det när hon var fyra månader. Hemskt var det. Vi fick teskedsmata henne med välling så att hon överhuvudtaget skulle få behålla något. Nej det kan vi klara oss utan. Väntar på sms från me&i. Gunnel köpte ett par jättefina jeans till mig. Trodde att det var en julklapp men jag skulle få dom när dom kom. Hon skämmer bort mig :-) Eller rättare sagt, hon skämmer bort oss alla :-) Nej, snällare svärmor finns nog inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: