jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

??

Kategori: Allmänt

Och hur ska man kunna somna i det här livet?! Har Jens snarkandes till vänster om mig och Stina till höger. Ska kolla Ida en sista gång innan jag provar göra kväll. Går in flera gånger/kväll och tittar på henne. Och på Stina. Så har jag varit sedan Ida föddes. Fast jag har blivit bättre. När Ida föddes var jag vaken i över två dygn och tittade så hon andades. Jag somnade av ren och skär utmattning det tredje. Alla föräldrar är nog rädda för att det ska hända deras barn något. Men plötslig spädbarns död är något som verkligen skrämmer mig. Fy så otäckt. Nu ska jag gå och tvätta bort ansiktet och göra mig klar för sängen. Och titta till Ida :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: