jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

In med det nya, ut med det gamla?

Kategori: Allmänt

Vi har suttit tillsammans med mina föräldrar ikväll och gått igenom korten Cecilia tog på barnen. Mamma och pappa är klar med vilka dom vill ha, i vilken färg och storlek. Nu är det bara vi som ska bestämma oss. Känns som om det kommer ta ett tag för det är väldigt många, och allihopa är väldigt fina. Men vi ska väl kunna komma överens om några bilder i alla fall. Det som känns lite jobbigt är att jag inte vet vad jag ska göra med korten som hängt uppe på Ida sedan hon var bebis..Jag vill inte gömma dom i något skåp, men samtidigt blir det för mycket om dom får hänga kvar. Får klura på det ett tag till. Idag har vi promenerat med vagnen. Först ner på ica och sedan efter lunch ner till ett par kompisar. Imorgon ska jag gå igenom Stinas kläder. Storlek 62 är nu för smått. M och S fick en liten flicka idag. Så jag ska plocka ihop lite urvuxet som dom ska få om dom vill. Men nu ska jag hjälpa Jens. Stina sover men Ida är fortfarande upp i varv efter att mormor och morfar varit här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: