jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Kvälls promenad

Kategori: Allmänt

Kom precis innanför dörren. Jens lägger Ida och jag försöker få Stina att komma till ro. Jens hade en plan om att jag skulle städa övervåningen ikväll och han neder våningen imorgon. Undra om han blir besviken om jag sviker hans plan(?) Är mer sugen på att mysa ner mig i sängen med ett glas rött och kika på tv. Städningen väntar nog på mig tills imorgon. Ja, imorgon ska jag följa med Ida på förskolan och vara där med henne en stund. Fick åka och hämta henne tidigare idag då hon hade det jobbigt och var ledsen. Inte konstigt då hon varit hemma i 5 veckor. Vi är där fram tills lunch och sedan åker vi hem och äter för att sedan åka till Långsele allihop och handla mat. Verkar som att Stina är hungrig igen så ska gå och göra en flaska till henne.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: