jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Lördag

Kategori: Allmänt

Annika och Cecilia har precis åkt hem. Sitter mitt bland bullar och kakor som dom hade med sig och lämnade kvar. Inte bra för min del som vill gå ner lite till. Har ingen självdisciplin gällande sånt gott och det slutar som oftast med att jag tar en för mycket. Bilderna blev som väntat jättefina :-) Lägger upp några senare. Idag var tanken att det skulle bli paj till middag, men jag vill gärna ha en god sallad till och det hade jag dåligt med. Här i glesbygden stänger affären 14.00 på lördagar (eller något sånt) så någon paj blir det inte idag. Skulle vara trevligt att bli bortbjuden på något gott. Har ingen lust att ställa mig vid spisen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: