jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Mormor & morfar

Kategori: Allmänt

Ida sover, Jens tog med sig Stina på hammarn och bolaget. Själv skulle jag behöva slänga mig in i duschen. om en stund, bara jag gjort mig klar och Jens kommit hem, ska vi packa in oss allihopa och åka till österforse och mormor och morfar. Tänkte att vi ska bjuda dom på middag. Ska ta med så vi ska göra västerbottensfyllda älgfärsbiffar med tratt-kantareller, grädde och potatisklyftor. :-) Blir nog gott hoppas jag. Nästa helg, om alla är friska och krya. Åker jag och Jens till Sundsvall. Barnen ska sova hos mormor och morfar för vi ska nämligen bo på hotell :-) Jag längtar :-) Dessvärre börjar jag känna av halsen nu, men det ska väl ha hunnit blåsa förbi tills dess. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Jens kommer nog hem snart och funderar vad jag hållit på med som sitter på precis samma ställe innan han åkte. :-) Slänger in en bild på små söta Stina-fötter :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: