jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Ont

Kategori: Allmänt

Jag kan inte sova. Strax före lunch idag klibbade lungan fast mellan revbenen och jag har fortfarande kvar det sådär 12 timmar senare..Hade mycket såhär förut men då hjälpte det oftast att dricka vatten eller ta ett djupt andetag så släppte det. Ont gjorde det, men det släppte. Nu har jag provat det mesta och sitter fortfarande här och har ont. Tänkte att jag skulle prova sova och hoppas att det försvunnit tills imorgon. Men när jag lägger mig ner blir det värre. Verkar som att jag får leva med att ha ont ett par timmar till. Men med tanke på morgondagens alla planer skulle jag verkligen behöva sova nu. Nej, försöker glömma det onda med lite sommar och tanken på att få gräva lite i jorden igen. Som jag längtar! :-) ((Lånad bild))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: