jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Torsdag kväll

Kategori: Allmänt

Jag vill ha en ny bloggdesign. En som beskriver mig lite bättre. Bytte nyss men känner mig inte nöjd. Det finns ett alternativ som heter "egen mall" (eller något sånt) men jag förstår inte hur man gör...ska försöka mig på det nu när barnen sover. Idag gick jag och Ida ner till farmor och hälsade på. Jens kom senare och skulle hämta oss men bestämde sig för att gå hem med Stina istället. Vi har faktiskt kommit igång ganska bra båda två. Hoppas det håller i sig bara :-) Jag har som mål att till sommaren då vi åker på utlandet ha gått ner så jag är nöjd med mig själv. Gärna en månad tidigare när syster gifter sig. :-) Vill att Jens ska ta med mig på gymmet och visa hur jag ska använda redskapen. Får se om jag kan lura med mig honom till veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: