jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Vaccination

Kategori: Allmänt

Barnen somnade för en liten stund sedan. Jens är på begravning och jag sitter och sneglar på diskmaskinen som skulle behövts plockats ur..Men det känns jag inte ha någon lust med för tillfället. Gunnel kommer om ett tag och vi ska åka ner till Birgitta för Stinas första spruta. Känns sådär när hon precis blivit frisk. Dom brukar kunna få feber på sprutan och det tycker jag hon har haft nog med ändå..hon kanske klarar sig från febern, man vet aldrig. Imorgon bär det eventuellt av emot Sundsvall. Ska köpa lite "bra att ha saker" och Jens skulle ha någonting till garaget. En kompis kommer hit i morgonkväll och ska hjälpa Jens med den sista rördragningen så det blir klart och sedan få upp sista gipsen i taket. Sedan är det bara lite eldragning kvar och det är klart. Känns skönt. Vill komma igång med tvättstuga och matrum. Trappan ute i hallen ska målas och det ska in nytt golv i både hall och matrum. Inte allt på samma gång då, men man måste ju börja någonstans. Nej nu ska jag lägga fram barnens ytterkläder och förbereda innan farmor snart kommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: