jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Måndag

Kategori: Allmänt

Ida är hemma från förskolan idag. Förmodligen hela veckan. Hon går 15 timmar i veckan men idag är hon hemma och sjuk. På tisdag, imorgon, som också är hennes dag skulle fröknarna till Långsele och titta på deras förskola (tro vad som är på gång?) så Ida är hemma även då. Men med förkylningen kom även ögoninflammation som ett brev på posten. Så hon blir nog hemma även fredag. Ikväll kommer Sara. Eller jag vet inte, hon kanske kommer tidigare. Vi får se. Skulle i vilket fall som helst behöva ha mig ner på affären. Glömde alla varor som jag handlade i Långsele hemma hos mamma och pappa. Dock mest bara hushållsartiklar. Dessutom är jag sugen på att baka bröd. Syster skulle göra en surdeg som vi skulle dela på. Men jag har inte tid att vänta på den så jag får nog som sagt åka ner på ica och handla lite. Blir nog paj till middag så behöver lite grejer till den med. Och lite annat smått och gott tills ikväll :-) Låter som att jag skulle behöva skriva en lista.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: