jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

12 Februari

Kategori: Allmänt

Eller innan jag har hunnit skriva om allt vi gjort idag och ska göra i morgon är det nog den 13 februari. :-)
Jens lämnade Ida på dagis i morse och jag och Stina låg kvar i våra sängar. Både hon och jag somnade om.
Jens måste ha hämtat henne för när jag vaknade låg hon inte kvar i sin säng. Sovmorgon för min del :-)
Klev upp lagomt till lunch. Kan inte minnas senast jag hade en sån sovmorgon. Ja, då jag hade magsjuka.
Men det räknas inte, för jag var mer uppe och sprang än låg kvar i sängen och sov. :-/
Efter lunchen/frukosten ringde jag en massa om skolor, kollade olika utbildningar och ringde lite till. 
Är fortfarande lite halvhängig men när det var tid att hämta hem Ida från dagis kände jag mig någorlunda och ville hämta henne. 
När hon kom hem och hade ätit mellis lekte vi på hennes rum ett tag och sedan gick vi upp och barnen fick bada. 
Efter middagen, som idag blev tacos, lekte vi tills det blev dags för flickorna att sova. 
Stina somnade ganska omgående och Ida somnade vid 20.00.
Jens och jag gick upp och såg på film. "Ted" Inte någon jättebra film tyckte jag. Klockan var inte så mycket efter filmen var slut så vi såg en till. "Hypnotisören" Den var däremot helt klart sevärd. Vet inte hur mycket Jens såg utav den då jag mer eller mindre satt i knä på honom när det blev för mycket otäckt för mig ;-P
Nu ligger vi i sängen och tittar på bygglov.
Stina "knorrar" lite och vill nog ha lite välling. Ska springa och göra det till henne nu. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: