jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Borta bra hemma bäst

Kategori: Allmänt

Jens klev upp med barnen i morse. Ida kom in till oss strax före 06.00. Hörde att Jens sa till henne att försöka somna om och att det var mitt i natten. Men se det köpte hon inte :-) Vi är rätt bortskämda med att ha barn som sover till 07.30-08.00 i vanliga fall och sedan vill ligga och morna sig i sängen en stund. Men i morse var hon igång och hoppade i sängen redan vid 06.00 som sagt. 
Tyckte att Jens kunde ta sovmorgon idag också, eftersom jag har så mycket egentid den här veckan. 
Måndag (igår) hade jag träning, torsdag träning och i helgen är det cup lördag och söndag. 
Denna gång med A-laget så något bra måste jag har gjort. :-) Ska bli jätteroligt att spela med tjejerna jag är "van" vid att spela med. 
Tyvärr måste vi skjuta på middagen med barnens farfar och Lotta. Lars ville vi skulle komma till Timrå på lördag och hälsa på och stanna på middag. Hoppas dom är hemma nästa helg så kanske vi kan ses då i stället. :-)
Väntar på samtal från Lotta så jag ska höra vad hon tycker om det. 
A-laget skulle ha spelat på fredag egentligen, och B-laget på lördag. Men eftersom det var ett par stycken som ska spela i förstalaget som jobbade sent på fredag skiftade han.
Man kan väl säga att Jens tagit igen sin sovmorgon i alla fall. Jag och Stina kom nyss hemifrån Sandra och han ligger och sover. 
Erbjöd mig även att höra med min mamma och pappa eller Emma om kanske någon av dom kunde ha barnen på lördag medans jag spelar. Så kan Jens hitta på något han med.
Går vi vidare, vilket tränaren trodde vi hade stor chans att göra spelar vi även söndag. 
Har en känsla av att matcherna drar igång tidigt på morgonen och att jag och barnen blir kvar i Österforse tills på söndag. 
Nej äta något kanske.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: