jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Dagens

Kategori: Allmänt

Jens åkte med Henri till Sundsvall igår mitt på dagen så jag tog med mig barnen och gick ner till Gunnel.
Sällskapade med Marie och Nåvan som skulle åt samma håll :-)
Jens kom och hämtade upp oss när han kommit hem från stan och vi åkte hem och gjorde middag. 
Därefter tog jag med mig Stina bort till mina föräldrar för att hämta lite papper som jag behövde idag.
Loppis var stängt igår men idag var jag och Marie dit en sväng. Det var inte mycket att se.  
Joline köpte en film och sedan gick dom hem igen och jag och Ida åkte hem.
Annars har jag varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig igen. 
Hade en positiv känsla när jag gick därifrån men under dagen har den känslan tynat bort mer och mer. Nu är den obefintlig.
Sitter träningsklädd och inväntar Jens som är och hjälper en kompis att bära ut en trasig bergvärmepump(?) Ja något i den stilen var det i alla fall. 
Hoppas på en bra träning och mycket folk. 
 
 ♥♥

Kommentarer

  • marie säger:

    hoppas de går bra i helgen nu! får se lite hur mamma ska göra om hon ska iväg o kolla på daniel nått som oxå ska spela på söndag ( tror jag de va) så kanske vi hänger på och ses :)

    Svar: Jaha vad roligt :-) Då måste man ju titta på honom också. I vanliga fall är det graninge man håller på. om dom inte spelar är det Sollefteå. men då håller vi tummarna för Daniel på söndag :-)
    jennysofie.blogg.se

    2013-02-07 | 20:26:14

Kommentera inlägget här: