jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Huvva! :´-(

Kategori: Allmänt

Jag och Jens var ute i garaget. Jag målade hyllplanen till skåpet och Jens byter belägg på bilen.
Babyvakten var på inne hos Stina som vanligt när vi är i garaget.
Jens spelade musik, inte speciellt högt, men tydligen tillräckligt för att inte höra in..
Jag gick in när jag inte kunde göra mer på en stund innan färgen torkat.
När jag öppnar dörren hör jag med en gång Ida. Jätteledsen..
Springer in på hennes rum. Hon har nog varit ledsen ett tag för hon "kippar" sådär som man gör när man gråtit en stund. Stackars liten. Hon har vaknat och hittar oss inte och är rädd och ledsen. Nu sover hon i våran säng och jag tänker inte gå ut och fortsätta. Färgen har nog torkat men jag myser hellre med min stora lilla tjej. En till babyvakt ska inhandlas för att förebygga att det här händer igen. Fy vad eländig jag kände mig..

 Våran stora lilla tjej <3

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: