jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Kvällsläsning

Kategori: Allmänt

Har inte börjat med skol-läsning än. Blev fast vid datorn och kollar runt på olika bloggar. 
Herre jösses vad många det är som tränar och håller igång med dieter och allt möjligt. 
Själv har jag suttit hemma och varit förkyld så jag har inte kommit iväg på någon träning alls den här veckan. 
Kanske var det så att jag inte pallade cupen och kroppen sa ifrån sig med en besvärlig förkylning för att ge igen ;-P
Nej så illa är det inte. 
Hoppas må bättre i morgon så kanske jag kommer iväg på träningen.
 
Nu ska jag stänga ner och faktiskt sätta mig med böckerna. 
Ska ringa Jörgen i morgonbitti så jag får uppgiften och kan börja.
 
 Mina fina ♥

Kommentarer

  • marie säger:

    Va lika varann dom va på detta kort tjejerna :)

    Svar: Tittar man på kort från när Ida var lill-liten är dom väldigt lika varandra. :-) Förutom i färgerna då :-)
    jennysofie.blogg.se

    2013-02-19 | 14:22:19

Kommentera inlägget här: