jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Lite onödigt..

Kategori: Allmänt

Marie och barnen kom förbi i eftermiddags och räddade mig från allt det tråkiga. :-) Joline blev kvar över middagen och lekte med Ida. Dom baka med trolldeg, såg på lite film, byggde med duplo och lekte kurragömma.
Ida var inte så svårhittad då hon knappt kunde hålla sig för skratt där vi gömde oss :-)
Släppte av Jollan hemma hos henne och åkte vidare för träning i Långsele.
Så här i efterhand känns det som att jag kunde lika gärna ha stannat hemma. Riktigt dålig fokus.
Så här får det inte se ut dagarna innan cup..
Hoppas på en bättre träning och mera vilja från samtliga på torsdag!
Till råga på allt stukade jag foten. Inget allvarligt då jag kan gå på den. Men bra blå och svullen är den. 
 
Helt otroligt. Vitrinskåpet var som sagt klart och innan träningen skulle jag lägga i hyllorna. 
Igårkväll när jag började med hyllplanen sa Jens och pekade på den längre smala kanten på hyllan:
-"Du fattar väl att det är den här sidan och inte den korta du ska måla. Den hamnar ju ändå in emot skåpet och kommer inte att synas.
 
Jag som hade tänkt målat den kortare sidan blev osäker men litade på vad han sa och målade den längre.
Två lager.
 
När jag satte in dom ikväll har jag målat på fel sida..!
Jag skulle ha litat på min kvinnliga intuition och gjort som jag tänkt ifrån början.
karl-jä*el! ;-)
Jag blev så trött så jag stängde igen dörrarna och gick därifrån. Det är fortfarande omålat. Ska göra klart imorgon. 
Eller göra om göra rätt.
 
 ♥
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: