jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Segt.

Kategori: Allmänt

Jens har fått sovmorgon idag. Han sover än..Stina var vaken med mig i ca 1timme sedan somnade hon efter att ha ätit gröt. Två timmar kvar tills jag ska hämta Ida. Men vad fasen ska jag hitta på(!?) 
Skulle kunna röja upp lite i köket. Men det tar inte mer än 10minuter sedan är det klart och jag är lika göralös igen. 
Nej man skulle haft sig ett litet projekt till som sagt. Inte lika våldsamt stort som vitrinskåpet.
Hade jag vetat vart jag skulle vilja ha barnens nuvarande klädbyrå skulle jag måla på den ett lager färg och tapetsera lådorna. Men det vet jag inte..
Sedan är vitfärgen slut. Eller det lilla som är kvar har det börjat blivit små färgklumpar som halvtorkat.
Svammel svammel...
 
     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: