jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

20 januari

Kategori: Allmänt

Idag eter lunch åkte vi bort på elljuspåret för lite skidåkning med Ida. Hon var riktigt duktig för att bara ha stått på skidorna en gång innan. Roligt tyckte hon att det var också :-) Kanske blir en liten skidåkerska utav henne(?) :-)
Efter att hon åkt klart lekte vi en stund i snön och sedan somnade båda barnen i bilen på vägen hem. en
Var in på Ica och köpte en kladdkaka som vi tog var sin bit utav när Ida vaknade. 
Annars har jag bara tvättat och fortsatt med städning här hemma.
Bytt gardiner nere.
Känns skönt att snart ha hela huset städat. Särskillt efter att vi ha varit sjuka allihopa.
Jens lägger Ida och jag sitter med en skrikande Stina bredvid mig.
Hon har försökt börjat krypa och ställer sig på knä men kommer därefter ingenstans.
Arg blir hon och skriker när det inte går som hon vill. 
När barnen somnat ska jag gå ut i garaget. Jens trodde att han hade en burk med vit färg som jag kunde ta. Pensel har jag hittat. Så ikväll börjar jag nog med vitrinskåpet :-)
 
   
 
  Stina satt och smacka och var sugen på kladdkaka hon med. Men det får hon vänta med en stund till. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: