jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

2013-01-27

Kategori: Allmänt

Fredagen spenderades i Kickis lägenhet i Sollefteå. Blev en hel-lyckad kväll med trevligt sällskap bestående av gamla tjejkompisar från högstadiet. Vi åt och drack gott och spelade massa spel. Några av oss blev lite fullare än alla andra så vi tackade och åkte hem. 
Vid 03.00 somnade jag hemma hos mamma och pappa och klev upp 07.00 till barnen. 
Vid lunchtid åkte allihopa (Emma, Stefan, mamma och pappa, jag och barnen) hem till oss och åt utav smörgåstårtan jag fick utav Emma och Stefan i present. 
Efter det packade vi oss allihopa in i bilen igen och åkte ner till mormor som också fyllt år.
Där blev det snöskottning utav tak och fika.
Senare på kvällen bjöd pappa på kina i Sollefteå och eftersom jag fortfarande inte ville köra bil och Jens hunnit tagit en öl
blev vi kvar i Bäckaskog tills idag. Just nu är alla ute och skottar tak eller gör fint inne hos fåren med nytt halm. Jag och barnen ligger i soffan och tittar på teletubbies. Ida har så dåligt med kläder med sig så vi får försöka roa oss inne en stund tills dom andra kommer in.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: