jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Alla dessa papper..

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar runt lite på olika utbildningar. Ska skicka in en ansökan idag när jag åker till Långsele.
Ska söka till lite olika utbildningar hade jag tänkt. Är ju inte säkert att man kommer in på sitt förstahandsval.
Men det finns lite olika jag skulle kunna tänka mig att göra.
Annars fortsätter städningen. Och tvätta kan jag göra i all evighet tror jag. Det tar aldrig slut.
Jag och Ida var ner och handla förut så vi ska överleva i veckan. Lite fikabröd blev det också eftersom farmor kommer senare idag och hälsar på. Barnens farmor alltså.
Målningen uteblev igår. Ida somnade inte förens vid strax efter 21.00 och då orkade inte jag ta fram färghinken och börja måla.
Ikväll ska jag på fotbollsträning. Kanske jag orkar börja på och måla efter den om barnen har hunnit somna tills dess att jag kommit hem.
Nu ska jag återgå till sökandet efter utbildningar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: