jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Ändrade planer

Kategori: Allmänt

Det blidde inget besök på fredag. Hanna, Emil och barnen är sjuka.
Vet inte om jag redan skrivit det(?) men hade planerat att hämta Ida tidigare från dagis eftersom det var tänkt att dom skulle komma mitt på dagen. Men nu får hon nog gå sin vanliga tid till 14.00 så kanske jag blir klar med skåpet.
Hon har ju varit så mycket hemma nu att det kan vara bra för henne att få vara där lite. Förstår att det är jobbigt för hon när man lämnar henne på dagis när hon varit hemma så länge. Men vad ska man göra när vi är sjuka stup i kvarten..
Det hade gått så bra i tisdags för henne på dagis. Hon hade lekt och varit glad hela tiden :-) Då känns det bra när man vet att hon har det bra. 
Nu ska jag prova sova. Kanske man får lite sovmorgon i morgon. :-) Allt som oftast kommer Ida dragandes på kudden in till oss runt 07.30 (ganska bortskämd ändå) och då väcker hon även Stina, som gärna sover lite längre än så än så länge  :-) 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: