jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Dagis

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem igen. Vi tog en promenad ner på dagis med snow racer och vagnen idag och lämnade Ida. Sedan in på affären för att handla välling och nya nappar. 
Ida ville inte på dagis idag. Hon blev ledsen när vi skulle gå. Hoppas det gick fort över och att hon får en bra dag. 
Igår hade vi en toppendag. Vi klev upp och åt frukost. Sedan tog vi med pulkan upp till Malin för pulkåkning och lek i snön med Loke. Även Marie, Joline och nåvan kom och lekte med oss. Sedan gick vi in och barnen fick mat i magen och fortsatte sedan leka en stund innan vi gick hem igen för att sova.
Efter att Ida vaknat packade vi in oss i bilen igen, plockade upp barnens farbror och åkte till kusinerna för tacomiddag och mera lek.  
Vid sju åkte vi hem och jag tror att både vi och  barnen var mer än nöjd med dagen och längtade efter kudden. 
Idag vet jag inte vad vi ska göra. Det blir alltid konstigt när Ida inte är hemma. Jag tror det blir för lugnt så man får inget vettigt gjort alls. Blir mest att man tittar på klockan och väntar tills hon ska hem igen. 
Röja undan lite ska jag göra i alla fall. Sedan är det träning ikväll. Tror Ida ska få följa med om hon inte är alldeles slut efter att ha varit på dagis. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: