jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Egentid

Kategori: Allmänt

Ida var sugen på att leka med Loke så Jens tog med sig henne och åkte upp en sväng förut. Dom kommer nog hem snart. 
Jag trodde jag skulle få mysa lite med Stina men hon var trött så hon sover. 
Så nu sitter jag på sängen med ett glas rött. För lat för att orka gå upp och byta kanal på tvn. 
 
Idag har vi inte gjort många knop. Barnens farfar och Micke var förbi en sväng i förmiddags. Annars har vi lekt inne hela dagen. På tok för kallt för att gå ut fortfarande...
Imorgon ska Ida på dagis och förhoppningsvis är det lite mildare ute. Tänkte prova skidorna jag hämtade hem i veckan. Annars blir det ett styrkepass hemma. Vi fick det i torsdags men har inte börjat än.
Måndag, tisdag och fredag är Ida på dagis så jag ska i allafall två dagara i veckan hinna köra igenom det hade jag tänkt. Ca en timme trodde tränaren det skulle ta.
 
Hade tänkt att Ida skulle klippa sig i veckan som kommer. Tänkte höra med hennes farmor om hon ville klippa henne. Var till Sollefteå sist men tyckte det var för dyrt..Hon toppade sig och klippte luggen. Var knappt något hår alls på golvet men betalt kunde hon ta.  280:- för en barnklippning. 
Annars vet jag att min faster Annika klipper min farmor och farfar. Kanske hon kan frisera Ida lite(?) Ja vi får se. Klippa sig måste hon i alla fall.
Även Stina. Men bara luggen och det går bra att göra själv när hon sover :-)
 
 
Drömmer mig bort till värmen. Hit åker vi i juli.
 
   
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: