jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Hemma med barnen

Kategori: Allmänt

Stina ligger ute i vagnen på glasaltanen och sover. Hon har sovit ca en halvtimme och det ser riktigt skönt ut.
Ida har legat i min och Jens säng och kikat på barntv.Jag passade på att hänga tvätt och plocka undan lite.
Så nu är även det gjort.
Emma ringde från mammas och pappas hemtelefon för en stund sedan och ville bjuda oss på mat. Eftersom Jens inte är hemma blir det bara jag och flickorna. Vi åker väl dit en sväng lite senare.
Ska försöka ta både dubbelvagnen (bara den som är hemma eftersom Ida har den andra nere på dagis som sov-vagn) och pulkan ner till marie senare. Om hon hinner. Även dom var ute och motionera, fast på skidor :-)
Åker jag till Österforse senare ska jag se om mina gamla skidor och pjäxor passar fortfarande eller om det är för små. 
Nu ringde Gunnel och vill komma på kaffe och träffa barnen.
 
 Längtar till våren och sommaren..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: