jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Kom igen!

Kategori: Allmänt

Träningen igår gick sisådär. Kändes inge vidare alls. Men bara att bita ihop och försöka igen. Träning på torsdag igen, och då ska det gå bättre!
Det är ju snart cup igen. Denna gång dm. vilket innebär att andra helgen i februari spenderas i kuben i Långsele. Denna gång med siktet på förstalaget.
Men jag blir inte allt för besviken om det inte skulle bli så. 
Målet är ju givetvis att ta en plats där. Varför ska man annars hålla på om man inte vill spela med det bästa laget(?)
På tal om träning och satsning så måste jag verkligen komma igång med styrkepass och löpning.
Har fått låna en skaljacka utav mamma <3
Men nu har det varit kallt ute och har därför inte varit ut och sprungit.
Styrkepasset har jag ingen ursäkt för varför det inte blivit av.. 
Undra om jag får låna Jens gymkort och springa på bandet(?) Det är så fruktansvärt tråkigt, men tittade vädret framöver och det blir bara kallare och kallare..
((Skulle inte vara helt fel om någon ville göra mig sällskap)) :-)
Men som sagt, när jag väl får fart på den här raserade kroppen, och jag börjar med styrkan är tanken att jag ska köra två pass i veckan. Och om jag inte är alldeles ute och cyklar(?) skulle laget göra ett pass i veckan. Så jag bör komma snabbt ikapp. 
På fredag ska jag börja. När Ida är på dagis. Känns som att det är lättare när hon är på dagis och jag inte behöver be henne vänta när hon vill ha hjälp eller vill visa något. Får alltid så dåligt samvete när jag inte har tid att komma på en gång.
Nu ska jag försöka förstå vad som hänt, och se slutet på Hart of Dixie. 
 
 Till dom som behöver det mest.
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Sist jag var på gymet så var bandet trasigt (igen!!). Kanske har hunnit blivit fixat de senaste dagarna om du har tur :)

    Svar: Ja just det..det var ju faktiskt någon som sa det. Svärmor har ett band, får väl åka dit och låna det ;-P
    jennysofie.blogg.se

    2013-01-16 | 07:46:22
    Bloggadress: http://summerberry.wordpress.com

Kommentera inlägget här: