jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Ramaskri

Kategori: Allmänt

Både igår kväll och idag har Ida skrikit sig hes vid läggning. Hon bad idag vid 06.30 ikväll om att få gå och sova. Vilket hon såklart fick.
Men väl klar för sängen blir hon hysterisk och skriker och gråter. Samma sak igår.
Jag vet inte vad det är med lilla loppan som gör att hon blir så arg och ledsen..
Ska prata med dagis i morgon om att hon bara får sova visst länge.
Men jag har svårt att tro att det var det som var bekymret ikväll, att hon inte var trött, då hon själv bad om att få gå och lägga sig. Ja jag vet inte..Kanske är något som ger med sig.
Imorgon ska som sagt Ida på dagis. Vi ska städa upp här hemma och efter det ska jag fortsätta med målningen. Jag hade som mål att vara klar idag, men så blev det inte. Kom en massa annat emellan.
Får flytta fram målet till nästa helg. Imorgon kväll är det träning för mig igen i Långsele.
Det börjar dra ihop sig för cup. Och eftersom jag missar varje tisdagsträning försöker jag gå på dom övriga två. På tisdagar börjar inte träningen förens 21.00. Lite väl sent för mig som har en bit hem också. Lite väl sent ändå.
Nu ska vi fortsätta se "Taken" på tv4. Kung film. Har sett den ett par gånger förut ;-P
 
Just ja, har varit sugen på en liten katt men eftersom Jens är allergisk vill han inte ha någon. Men har hittat en allergivänlig liten krabat. :-)
 
Devon rex
  Gullig tycker jag :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: