jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Snart klar!

Kategori: Allmänt

Lämnade Ida på dagis i morse. Det gick jätte bra även idag. 
När jag kom hem fortsatte jag måla. Känns skönt att det snart är klart.
Pratade med farmor på fm och hon skulle köpa knoppar och ta med sig i morgon när hon och farfar kommer. Ida kommer bli glad, hon pratade om gammelfarmor och gammelfarfar i morse innan dagis :-)
Tanken var att jag skulle hinna iväg ut och antingen åka skidor eller springa innan det blev dags att hämta Ida. Men efter att jag målat och fått i både mig och Stina någon lunch och lagt henne, fortsatte jag med ansökan om dagisplats till Stina. Även en massa annat som ska fyllas i och skickas överallt.
Vi satt både jag och Jens och vi fullkomligt drunknade i alla papper. Än är vi inte klar. 
Klockan gick fort och jag åkte iväg för att hämta hem Ida. Idag hade hon nog haft roligt för hon ville inte följa med mig hem. Hon skulle fortsätta leka i snön med kompisarna sa hon :-)
Går läggningen lika smidigt idag kanske jag hinner iväg ut på skidorna ikväll istället.
Stina ligger fortfarande och sover. Jens åkte ner till en kompis och jag och Ida sitter i köket och bygger med duplo.
Vi ska eventuellt till barnens farmor senare. Tror hon har jobbat natt i natt så hon sover nog en stund till. 
Kanske hon kan hjälpa oss med lite papper. Jag blir alldeles stirrig när det är så mycket.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: