jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Sprutor och tidig kväll

Kategori: Allmänt

Hade lite sovmorgon i morse. Vaknade 08.45. Ida låg mellan mig och Jens och tittade på barnkanalen och Stina låg nöjd och jollrade i spjälsängen.
Vi klev upp och städade undan lite och åt morgonfika innan min farmor och farfar kom.
Dom skulle ha kommit redan igår men det snöade så mycket att farmor inte ville köra.
Vi fikade och drack kaffe och vi fick Stinas nya åkpåse som farmor gjort. Jättefin, är supernöjd!
Jag fick en 
Fick även knoppar till vitrinskåpet. Och dom var precis som jag hade hoppats på att dom skulle vara :-)
Dom blev kvar på lunch och åkte därefter vidare.
Vi klädde på oss och Jens gick ner med Stina tilll Birgitta för hälsokontroll och vaccination och jag och Ida gick över till Marie.
Nu är vi hemma och har ätit middag och lekt ett tag.
Stina är lite halv kinkig. Hon har nog lite feber efter sprutan. Men vi har såklart ingen alvedon hemma. 
Ska köpa det till henne när jag åker till Långsele innan träningen.
Ida var jätte trött och orkade knappt hålla ögonen öppna nu vid 17.45 så hon har fått lagt sig för natten.
Tycker hon har kämpat på bra som har hållt sig vaken hela dagen.
Nu har Stina kommit till ro och sover hon med. Hoppas hon sover och inte får högre feber tills det att jag kommer hem med alvedon.
Nu ska jag leta fram kläder och benskydd och bege mig mot Långsele. 
 
 
 
Just det! Köpte ett fint halsband utav Joline idag. Pengarna går till hennes insamling för barncanserfonden.
Hon fick även hem jättefina krukor idag som hon ska sälja.
Tror jag ska affära lite med henne imorgon eller i helgen :-) 
 
 För dom som behöver det mest <3
 
 http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Inget-barn-ska-behova-vara-sjuk/?mode=3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: