jennysofie.blogg.se

Mitt liv som sambo med Jens och tvåbarnsmamma till Ida och Stina.

Hemma

Kategori: Allmänt

Ida har somnat, helt slut efter dagen var hon lill-grodan :-) Stina sitter i sin spjälsäng och pysslar på med sin napp. Hon drar sig upp rätt som det är och tjuter av förtjusning :-) Hon börjar bli stor hon med.
Vi var i Österforse vid strax efter 11.00 och runt 12.00 stod det 5-6 snöskotrar utanför mammas och pappas hus. 
Jaktlaget skulle sätta ut saltstenar idag och Ida skulle få åka med morfar :-)
Tror dom var borta i nästan 4 timmar. Ida var helnöjd :-) Sista kvarten hem somnade hon på skotern.
Under tiden försökte mamma förklara för mig vad energi och effekt är för något (det jag ska kunna tills fredag till veckan) Känns lite bättre men jag tror jag måste få en lektion till så det verkligen känns som att jag förstått. 
Vi blev bjudna på middag. Plankstek med hemmagjort potatismos, sparris inlindad i bacon, paprika, tomathalva och beasås :-) Inte fy skam :-)
Efter middagen åkte morfar och pappa Jens på affären och med sig hem hade dom efterrätt i form av vaniljglass och kolasås.
Efter lite slappande på maten framför tvn och Per Morberg åkte vi hemöver igen. 
 
 
  Lite olika storlek på korten men stor glädje hos dom båda ♥
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: